Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Πέφτω, πέφτω .... έπεσα

Σήμερα πήγα στη δουλειά με μία δόση αισιοδοξίας μιας και μόλις
πάτησα τα 25 και όσο να πεις λίγη παραπάνω θετική σκέψη χρειάζεται.
Δυστυχώς αυτή μου την ανάγκη δεν συμμερίστηκαν τα Θεία και έτσι πρωί-
πρωί δεν πέρασε το αστικό και έτρεχα σαν την τρελή με το αυτοκίνητο
στη Γλυφάδα.Το γκάζωσα λέμε!!!Αφού με λίγη δυσκολία βρήκα να παρκάρω
το όχημα (την αγαπώ τρελά την σακαράκα που έχω για αυτοκίνητο)είπα να
μη χάσω την αισιοδοξία μου κι ανέβηκα μέσα στα χαμόγελα στο γραφείο!
Σκόρπισα χαμογελαστές καλημέρες παντού και ξεκίνησα να δουλεύω.
Κατά τις δώδεκα πετάχτηκα μέχρι το ζαχαροπλαστείο για να πάρω γλυκά
και να κεράσω τους αγαπητούς μου συνανθρώπους για το καλό της γενεθλι-
ακής μου χρονιάς που μόλις άρχισε!Πήρα το γλυκά -ωραιότατα ταρτάκια και
φρεσκότατα από τη Despoina- έσκασα 30 γιούρα κι έφυγα συνάμενη κουνά-
μενη για το γραφείο!Εδώ πρέπει να πω ότι τόσο το γραφείο όσο και το ζα-
χαροπλαστείο είναι σε κεντρικότατο δρόμο.
Όπως προχωρούσα λοιπόν μέσα στη χαρά ξαφνικά βρέθηκα φαρδιά πλατιά στο
δρόμο.Σκόνταψα στο πεζοδρόμιο κι άρχισα να πέφτω με αγρό αλλά σταθερό
ρυθμό προσπαθώντας μέσα στη σαβούρντα μου να κρατήσω το χέρι με τα γλυ-
κά ψηλά για να μη μου στραπατσαριστούν!Αφού σωριάστηκα στο δρόμο άρχισα
να γελάω με τα χάλια μου και να μουγκρίζω από τον πόνο αφού είχα γδάρει
το πόδι μου.Το όμορφο κίτρινο φουστάνι μου είχε λερωθεί και το πόδι μου
εκτός από γδαρσίματα είχε και μαυρίλες από το δρόμο.
Όσοι ήταν τριγύρω άρχισαν να γελάνε και τα αυτοκίνητα που περνούσαν να
μου κορνάρουν.Μα τι ευγενικοί άνθρωποι!Ούτε ένας δεν ρώτησε αν είμαι καλά
και μετά σου λέει ελληνικό φιλότιμο!Ευτυχώς κατάφερα να σώσω τα γλυκά μου!
Δηλαδή αν δεν είχα τα γενέθλια μου τι θα μου έστελνε το σύμπαν?
Happy birthday to me....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: