Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Η δύναμη των λέξεων

Την Παρασκευή το πρώι (για τους τύπους από την Πέμπτη το βράδυ)
ετούτη εδώ η δοξασμένη(!) χώρα έχει χρεοκοπήσει.Όπως έχουμε ήδη
αναφέρει η λέξη χρεοκοπία δεν βγήκε από το στόμα κανενός πολιτι-
κου και δημοσιογράφου, αλλά μάθαμε ότι η χώρα θριάμευσε στην έκ-
τακτη σύνοδο κορυφής και κατάφερε να πετύχει ήπια αναδιάρθρωση
που σημαίνει βέβαια πτώχευση αλλά τέλοσπάντων!
Εμείς ως κλασικοί Έλληνες που ήμαστε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα)
αφου δεν ακούσαμε την "έξω από δω" λεξούλα, ετοιμαστήκαμε,στολι-
στήκαμε και πήγαμε στα μπουζούκια και συγκεκριμένα στο Βέρτη, για
να γιορτάσουμε την μεγάλη επιτυχία της χώρας!
Βέβαια, αν ο πρωθυπουργός (μη χέσω) είχε βγάλει διάγγελμα και μας
είχε ανακοινώσει ότι πτωχεύσαμε,ότι χρωστάμε σε όποιον μιλάει αγγλικά,
ότι θα ξεχρεώσουμε (ίσως!) το 2060, ότι θα έχουμε μηδενική ανάπτυξη,
επιπλέον φόρουςκαι τρελή ανεργία, θα είχαμε -καθώς οφείλουμε ως Έλλη-
νες που είμαστε - λουφάξει σε μια γωνιά και θα κλαίγαμε την μαύρη μας
τη μοίρα και θα καταρριόμασταν όλους αυτούς τους αλήτες που μας έφτασαν
σε αυτό το σημείο, δηλαδή τους διπλανούς μας!
Γιατί συμφωνώ ότι δεν φάγαμε όλοι τα ίδια λεφτά, για να είμαι ξεκάθαρη
πιστεύω πως κάποιοι δεν έφαγαν καθόλου λεφτά, αλλά ανέχονταν τα όσα συνέ-
βαιναν για δεκαετίες ολόκληρες σε αυτή την κοινωνία.
Ο μπαμπάς μου π.χ πάει από τους πρώτους στην εφορία να πληρώσει κάθε νέο
φόρο γιατί δεν θέλει να χρωστάει, δεν έχει (ούτε είχε)πιστωτική κάρτα και
το μόνο του δάνειο είναι από την εργατική κατοικία γι αγορά 1ης οικίας και
το πήρε όταν εγώ πάτησα τα 23 και ξεκίνησα να δουλεύω.ΑΛΛΑ όταν πάει στο
φούρνο ΑΚΟΜΑ δεν ζητάει απόδειξη γιατί φοβάται μην τον κακοχαρακτηρίσουν
ενώ ο φούρναρης αλλάζει τα τζιπ σαν τα πουκάμισα.Η αδερφή μου πηγαίνει σε
αισθητικό αδήλωτη εντελώς σαν ελεύθερη επιχειρηματίας, που όμως έχει φτιάξει
ινστιτούτο στο ημιυπόγειο του σπιτιού της και κονομάει τρελά λεφτά.Δεν βγάζει
μπλόκ αποδείξεων γιατί έχει τόσο μεγάλη περιουσία που θα την πετσοκόψει -λέει-
η εφορία.
Κι έμένα τι με νοιάζει?Εγώ που δεν έχω μία γιατί πληρώνω κανονικά τους φόρους
μου?Μαλάκας είμαι?(παρακαλώ μην απαντήσετε).Γιατί αυτοί που έχουν λεφτά να βγά-
λουν κι άλλα και μάλιστα μαύρα σε βάρος μου?Γιατί τα δικά τους τα μαύρα εμένα
επιβαρύνουν.Να μην μιλήσω για τους δημόσιους υπαλλήλους γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ!
Ο Έλληνας κοιτάει πάντα την πάρτη του κι αφού δεν άκουσε την "έξω από δω" λεξούλα
πέταξε κι ένα κάρο γαρούφαλα στο Βέρτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: